Hotbrands toplista: Nem az iPhone a legmenőbb!?
A fiatalok önkifejezési vágyára épít a HD márkajelvény szolgáltatása, azaz arra, hogy az önképük része az általuk használt, preferált, szeretett márkák viselése.
A profillal rendelkező felhasználók márka csoportonként kedvenc brandet tudnak választani, és publikálni tudják ezt a profiljukon. A kedvenc márkák a profil egy adott dobozában, adott, azonos méretben jelennek meg. Ez a doboz minden látogató számára publikus, azaz a profil tulajdonos felvállalja, hogy a felsorolt márkákhoz érzelmi kötődés fűzi.
Az előadáson megmutatjuk a Hotdog Hotbrands 16 kategóriájának toplistáját, melyből kiderül, hogy távolról sem az iPhone a legmenőbb, hogy az ifjúság még hipermarketek terén is márkatudatos, és természetesen, hogy Coca-Cola vagy Pepsi. Az összesített toplista meglepő eredményeit pedig a a legvégére tartogatjuk.
social network
Az online social network (online közösségi hálózat) olyan emberek közössége, akik internetes felületeken, arra alkalmas szoftverek segítségével megosztják másokkal érdeklődési körüket és tevékenységeiket, és kíváncsiak másokéra is. A legtöbb ilyen közösség számára különböző lehetőségek adottak az egymás közötti interakcióra (pl. csevegőszoba, azonnali üzenetküldés, levelezés, videó és egyéb fájlok megosztása, blog szerkesztés, fórum stb. további részletek » |
közösségi marketing
Social marketing. Olyan marketing stratégia, amely aktív, ám nem tolakodó eszmecserét igyekszik elindítani és fenntartani lehetséges és korábbi fogyasztók között. Megfelelő gondosság esetén hatékonyan szolgálja a régi ügyfelelk megtartását, bevonását új ügyfelek megnyerésébe a WOM, azaz szájreklám útján. Az online térben lehetőséget biztosít a gyors információcserére a vásárlási döntés megalapozásához. további részletek » |
personal branding
A personal branding (személyes branding) az a folyamat, amelynek során az egyének megkülönböztetik magukat a tömegtől azzal, hogy beazonosítják és megfogalmazzák egyedi, akár szakmai, akár személyes értékeiket, és ezeket különféle platformokon, következetes üzenettel és arculattal terjesztik. Ezen a módon az egyének növelhetik elismertségüket egy terület szakértőiként, megalapozhatják elfogadottságukat és hitelességüket, előrelendíthetik karrierjüket, és építhetik az önbizalmukat. további részletek » |