Regisztrálj itt!
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN A NAGY KREATÍV NAPPAL
MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KÖZÖS SZERVEZÉSBEN

Hotbrands toplista: Nem az iPhone a legmenőbb!?

2010-03-12 
Magyarország első számú ifjúsági portálja, a Hotdog.hu lehetőséget ad regisztrált tagjai számára, hogy profiljukon megjelöljék kedvenc márkáikat 16 kategóriában. A jelölésre nincs inszentíva, önkéntes alapon működik, így a 74 márka összesített és szektoronkénti toplistája az egyik legértékesebb brand-felmérés a regisztrált 270.000 fiatal körében. A toplistát először a DigitalFestival Nagy Kreatív Napon mutatjuk be! (Kattints a hír folytatásáért!)

A fiatalok önkifejezési vágyára épít a HD márkajelvény szolgáltatása, azaz arra, hogy az önképük része az általuk használt, preferált, szeretett márkák viselése.
A profillal rendelkező felhasználók márka csoportonként kedvenc brandet tudnak választani, és publikálni tudják ezt a profiljukon. A kedvenc márkák a profil egy adott dobozában, adott, azonos méretben jelennek meg. Ez a doboz minden látogató számára publikus, azaz a profil tulajdonos felvállalja, hogy a felsorolt márkákhoz érzelmi kötődés fűzi.

Az előadáson megmutatjuk a Hotdog Hotbrands 16 kategóriájának toplistáját, melyből kiderül, hogy távolról sem az iPhone a legmenőbb, hogy az ifjúság még hipermarketek terén is márkatudatos, és természetesen, hogy Coca-Cola vagy Pepsi. Az összesített toplista meglepő eredményeit pedig a a legvégére tartogatjuk.

szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét.
további részletek »
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
további részletek »
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO).
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM