Lezárult a szavazás - több mint 8000-en szavaztak!
2010-03-10
Time Out vagy iPhone? Hell vagy Vatera? Vapiano vagy Avatar? Chili & Vanília vagy Prezi.com? Twilight vagy Futóblog?
Arról szavaztatok, hogy melyik - a válságban növekedni tudó - márka adjon elő a konferencián. A nyertesekhez kattints!
A márciusi Kreatívban 20 márka került bemutatásra, melyek a gazdasági válság ellenére is fejlődni, növekedni tudtak tavaly.
ITT szavaztatok, hogy melyik 10 márkáról, márkától hallanátok előadást a DigitalFestival Nagy Kreatív Napon. És íme a győztesek:
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét. további részletek » |
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében. további részletek » |
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO). további részletek » |