Ahány ház, annyi márka: a Szélessáv.blogter.hu írása a DFNKN kapcsán
2010-05-06
"A tanulság az, hogy a digitális marketing korában nem azért kell hallgatni a fogyasztókra, hogy legyen mit túlkiabálva, elhallgatva, letagadva őrizni a márka, A Márka azonosságát, hanem azért, hogy kiaknázhassuk a közösség tudását, kreativitását, hitét, erejét a márkaépítésben, és legalább annyi márkánk legyen A Márka, ahány fogyasztónk van."
Olvasd el a teljes posztot a "meghasonlított" márkákról.
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét. további részletek » |
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében. további részletek » |
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO). további részletek » |