Több mint 400-an a DFNKN-on!
2010-04-29
Telt házat vonzott a DigitalFestival és a Nagy Kreatív Nap közös konferenciája. Köszönjük mindenkinek, aki megtisztelt bennünket a jelenlétével, illetve aki bármilyen formában segítette a rendezvényt. És ezúton is köszönjük az előadóknak, hogy elfogadták a meghívásunkat. Litkai Gergő showderelő-műsorterelő tevékenységét pedig mi, a szervezők is elérzékenyült figyelemmel kísértük :)
social network
Az online social network (online közösségi hálózat) olyan emberek közössége, akik internetes felületeken, arra alkalmas szoftverek segítségével megosztják másokkal érdeklődési körüket és tevékenységeiket, és kíváncsiak másokéra is. A legtöbb ilyen közösség számára különböző lehetőségek adottak az egymás közötti interakcióra (pl. csevegőszoba, azonnali üzenetküldés, levelezés, videó és egyéb fájlok megosztása, blog szerkesztés, fórum stb. további részletek » |
közösségi marketing
Social marketing. Olyan marketing stratégia, amely aktív, ám nem tolakodó eszmecserét igyekszik elindítani és fenntartani lehetséges és korábbi fogyasztók között. Megfelelő gondosság esetén hatékonyan szolgálja a régi ügyfelelk megtartását, bevonását új ügyfelek megnyerésébe a WOM, azaz szájreklám útján. Az online térben lehetőséget biztosít a gyors információcserére a vásárlási döntés megalapozásához. további részletek » |
personal branding
A personal branding (személyes branding) az a folyamat, amelynek során az egyének megkülönböztetik magukat a tömegtől azzal, hogy beazonosítják és megfogalmazzák egyedi, akár szakmai, akár személyes értékeiket, és ezeket különféle platformokon, következetes üzenettel és arculattal terjesztik. Ezen a módon az egyének növelhetik elismertségüket egy terület szakértőiként, megalapozhatják elfogadottságukat és hitelességüket, előrelendíthetik karrierjüket, és építhetik az önbizalmukat. további részletek » |