Összeállt a villámprezentálók rangos névsora
2010-04-27
A beküldött nyolcezer szavazat alapján kiválasztott cégnevekhez immár arcokat is párosítunk. Nézd meg a villámprezentálók listáját!
A DigitalFestival Nagy Kreatív Napon előad Mautner Zsófia a Chili & Vaniliától, Litkai
Gergely a Dumaszínháztól, Liptay Gabriella az iPhone ról beszél, Kun
Adrienn a Lipóti Pékség márkastratégiáját ismertetni, Udvardy Dávid a
Prezi.com sikerét elemzi, Maros Róbert a Rézangyalt képviseli, Bodnár Dániel
a Time Out brandépítéséről értekezik, Lakinger József a Vateráról
beszél, Matheidesz Réka pedig a Wamp-ot mutatja be.
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét. további részletek » |
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében. további részletek » |
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO). további részletek » |