Regisztrálj itt!
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN A NAGY KREATÍV NAPPAL
MEGÁLMODÓK ÉS MEGALKOTÓK
KÖZÖS SZERVEZÉSBEN

Nemzeti értékekhez kötődő vagy magyarkodó márkák?

2010-04-23 
Hogyan érdemes a márkáknak magyarkodni? Erről szól Paul Garrison előadása. Pontosabban a márkaértékek és a nemzeti és fogyasztói értékek összehangolásának nehézségeiről.

 

Olvasd el a Kreatív Online beharangozóját Paul Garrison "National branding – finding the right balance between meaningful brand, customer and country values" című előadásáról.

social network
Az online social network (online közösségi hálózat) olyan emberek közössége, akik internetes felületeken, arra alkalmas szoftverek segítségével megosztják másokkal érdeklődési körüket és tevékenységeiket, és kíváncsiak másokéra is. A legtöbb ilyen közösség számára különböző lehetőségek adottak az egymás közötti interakcióra (pl. csevegőszoba, azonnali üzenetküldés, levelezés, videó és egyéb fájlok megosztása, blog szerkesztés, fórum stb.
további részletek »
közösségi marketing
Social marketing. Olyan marketing stratégia, amely aktív, ám nem tolakodó eszmecserét igyekszik elindítani és fenntartani lehetséges és korábbi fogyasztók között. Megfelelő gondosság esetén hatékonyan szolgálja a régi ügyfelelk megtartását, bevonását új ügyfelek megnyerésébe a WOM, azaz szájreklám útján. Az online térben lehetőséget biztosít a gyors információcserére a vásárlási döntés megalapozásához.
további részletek »
personal branding
A personal branding (személyes branding) az a folyamat, amelynek során az egyének megkülönböztetik magukat a tömegtől azzal, hogy beazonosítják és megfogalmazzák egyedi, akár szakmai, akár személyes értékeiket, és ezeket különféle platformokon, következetes üzenettel és arculattal terjesztik. Ezen a módon az egyének növelhetik elismertségüket egy terület szakértőiként, megalapozhatják elfogadottságukat és hitelességüket, előrelendíthetik karrierjüket, és építhetik az önbizalmukat.
további részletek »
 
KAPCSOLAT  |  IMPRESSZUM