DigitalFestival és Nagy Kreatív Nap
"NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB" Magyarország első számú ifjúsági portálja, a Hotdog.hu lehetőséget ad regisztrált tagjai számára, hogy profiljukon megjelöljék kedvenc márkáikat 16 kategóriában. A jelölésre nincs inszentíva, önkéntes alapon működik, így a 74 márka összesített és szektoronkénti toplistája az egyik legértékesebb brand-felmérés a regisztrált 270.000 fiatal körében. A toplistát először a DigitalFestival Nagy Kreatív Napon mutatjuk be!
09:20 - 09:35
Szávuly Krisztián - HotDog, Internet lapigazgató
"RADARON: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MÁRKAAKTIVITÁSOK MÉRHETŐSÉGE"
09:45 - 10:00
Bitter Brunó - Next Wave, Ügyvezető igazgató
"MÁRKÁK IPHONE-ON" - Miért érdemes odafigyelni az iPhone és az iPad felhasználókra és milyen lehetőségeink vannak eljuttatni hozzájuk az üzenetünket?
10:10 - 10:25
Sallai Péter - Ponte.hu, Projektigazgató
"THE ROLE OF DIGITAL IN CREATING VALUED BRAND EXPERIENCES" - Tíz tipp digitális márkaépítéshez
10:35 - 11:00
Piers Guilar - Siegel+Gale, Director of Strategy
KÁVÉSZÜNET
11:05 - 11:45
"VILLÁMPREZENTÁCIÓ: CHILI & VANILIA - Mautner Zsófia"
11:45 - 11:50
"FROM MADONNA TO MARMITE – ARE BRANDS GOING GAGA?" In the tens and twenties of this new century, brands must constantly re-invent themselves just as pop-stars do.
11:50 - 12:15
James Lanham - De Montfort University, Programme Leader for the Chartered Institute of Marketing
"NATIONAL BRANDING – FINDING THE RIGHT BALANCE BETWEEN MEANINGFUL BRAND, CUSTOMER AND COUNTRY VALUES" - A márkaértékek és a nemzeti és fogyasztói értékek összehangolásának nehézségeiről
12:25 - 12:40
Paul Garrison - Garrison Group, Alapító
"MINDENKINEK A NŐ KELL?" - Kutatás a női internetezőkről
13:00 - 13:15
Sasvári Gabriella - Sanoma Budapest, Piacelemzési osztályvezető
EBÉDSZÜNET
13:15 - 14:35
"FROM VIRAL VIDEO TO BRANDED CONTENT DISTRIBUTION"
14:35 - 15:05
Claus Moseholm - goviral, Global Client Service Director & Co-founder
"SZEMENSZEDETT VALÓSÁG? MARKETING A REALITÁS ÉS A KÉPZELET HATÁRÁN" - Fantáziatotalitások és marketingfelhasználásuk machinimától az Alternate Reality Game-ig.
15:15 - 15:35
Soós Gergely - Neo Interactive, Ügyvezető igazgató
KÁVÉSZÜNET
16:00 - 16:30
"MIRE HASZNÁLHATÓ EGY MAGAZINMÁRKA - ÖT KÉRDÉS A JÖVŐRŐL"
16:30 - 16:55
Pintye László - Sanoma Budapest, Magazinportfólió-igazgató
"HOW TO CREATE VIRAL VIDEO ADS TE REACH 1 BILLION VIEWS GLOBALLY?" - A vírusra szakosodott digitális média és kommunikáció kreatívoldala
17:00 - 17:30
Henry Cowling - the:viral:factory, Kreatívigazgató
szájreklám
Szájreklám - angolul word of mouth, röviden WOM. Lényege, hogy a vásárlók, akik többnyire a célcsoport véleményvezérei, saját tapasztalatuk, márka iránti elkötelezettségük, vagy egyéb motivátor hatására maguk ajánlják a terméket vagy a szolgáltatást ismerőseiknek. Sikerességének kulcsa maga a fogyasztó, aki személyes jó kapcsolatain keresztül hitelesen közvetíti a márka üzenetét. további részletek » |
BrandFestival
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója. Az eseményen külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők osztják meg a résztvevőkkel márkaépítésben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A kétnapos rendezvény előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések és workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében. további részletek » |
keresőmarketing
A keresőmarketing (search engine marketing - SEM) technikák és stratégiák együttese, amely segítségével több látogatót tudunk a keresőkből a weboldalunkra irányítani. Formái: fizetett elhelyezés (paied placement), fizetési módja katitntás-alapú, a tartalom alapon célzott, kulcsszavas linkhirdetés, a fizetett bekerülés (paied inclusion), és a szerves keresőoptimalizáció (SEO). további részletek » |